elifugba ben de yaptım canım arkadaslarin dediği gibi çok güzel oldu.bu ikinci mayalı hamurun ilkinde ekmek yapmıştım sabah pişirdim kahvaltıya geçen günde poğaça yaptım çok güzel oldu gece yoğurdum buzdolabına koydum sabah ta teosiye şekil verip biraz beklettim kalan poğaçalar hala Pamuk gibi