Kızlar sizde durumlar ne merak ettiğim için post açtım dertleşmek istedim bu konuda.
Kızım 14 aylık ilk aylar uykusu güzeldi kolikti geç uyurdu ama uyuduktan sonra gece 2 kere felan kalkardı ama 8.Aydan sonra öyle berbat oldu ki en rahat uyudum dediğim gece 4 kere felan uyanmış olduğu gecedir o kadar ki berbat uyku düzenimiz. Bazen 8bazen 10 kere uyandığı oluyor ve uyanıp hemen uyumuyor ya sallanmak istiyor ya bağırarak ağlıyor 😣 ne zaman bitecek bu durum