Aysenin Bebeğim 5 aylık adet olamadım. Rahatsız oluyorum şişiyorum sanki. Adet için bir ilaç kullanan var mı acaba? (Emzirirken )
Alminazli 1 sene olmadım onun ilacı yok die biliyorum emziriyorsanız sütten kesene kadar bile olmayabilirsiniz