İlk 5 ay sma kullandım sonra doktorumuz aptamilin prosyneo markasını tavsiye etti o da pahalı bi mamaydı ama kızımı çok iyi toparladı ben sonra hippe geçtim suan 10 aylık tekrar aptamil prosyne aldım çünkü kızım pek ek gıda yemiyor o yüzden besleyici mama olsun istedim ama hippte çok güzel bi mama