1.5 ay önce yine hastalanmisti yavrum ama o zaman böyle öksürük yoktu sadece ateş vardı ve 39 u buluyordu ama ateş basinda değil sadece göğsünde ve sırtında. Şimdi yine aynı olduk bu defa çok fena öksürük de var doktor hava ve antibiyotik bide ağrı kesici ateş düşürücü verdu ama ateş 3 saat sonra tekrar yükseliyor napsam bilemedim yanımda yatırıyorum bugün babası da nöbette korkuyorum 39 olacak yine diye