Kızlar premenstrüel sendrom (adet öncesi gerginlik sendromu) yaşayan var mı?
Herkes yaşıyordur da bunalım kısmını ağır yaşayan var mı?
Varsa nasıl başa çıkıyor?
Hamileliğin en güzel yanı bu cehennem gibi günleri yaşamamaktı.
Benim çook çook ağır geçiyor. Adetten önceki 4-5 günde;
mutsuzluk, değersiz ve çirkin hissetme, yaşamdan tat alamama hatta yaşamak bile istememe, sosyalleşmek istememe, herkesten her şeyden nefret etme vb.
Normalde asla bu ruh halinde bir insan değilim. Resmen bambaşka bir insan oluyorum. Başka bir dünyada yaşıyorum gibi. Ayda 4 gün ben ben değilim.
Bu 4 gün için terapiye gitmek de saçma geliyor, zaten terapi düşüncesine çok kapalı bir insanım, lohusalığım çok ağır geçmişti. Bebeğim memeyi reddettiği 3 ay her gün ağlayıp, sütüm çok çok az geldiği kendimden nefret etmiştim. Hayatımın en zor günleri olmasına rağmen terapiye hiç pozitif bakamadım.
Sonuç olarak bu konuda sıkıntı yaşayıp, kendi yöntemleriyle aşabilenler varsa önerileri için şimdiden sonsuz teşekkürler 🌸