gokcekocyigit07 talula kızım 15 aylık bu aralar diş döneminden kaynaklı bazen sabaha kadar emiyor yetmez gibi gündüz de sürekli diş kaşıma amaçlı emiyor ama normalde azalttık, gece çok nadir kalkıyor, gündüz de en fazla 4 kez 😌
Nurikooo talula tam tersi için başlık açtım , anacım benimki de yenidoğan gibi 😅🙈 kendi kendine azalttıysa hiç canını sıkma , artık zaten azaltmak gerekiyormuş bu aylarda , bazı çocuklar kendi de bırakıyormuş🌿🌿💕
Melekoyku gokcekocyigit07 ya benim kızımda 15 aylık gece emiyor gündüz bıraktı dişlerinden dolayı tam emicek ağlayarak geri çekiliyor anlamadim gitti