Minkpndam Şu reklamlardan bıktım kızım memede uyurken ödü koptu sesten !!!!!! Zaten artık pek girmiyorum uygulamaya girincede reklamdan bir şey okuyamıyorum! Üstelik sesli
hurremsultann Minkpndam aynen bi post açıyorum en önemli yerinde okurken çat reklam giriyor bende bu sebepten uygulamadan nefret eder hale geldim arada bir girmeyi tercih ediyorum bu kadar da olmaz ya
Yagmuurr Minkpndam Medya sesiniz kısık olduğu takdirde reklamlar sessiz oynatılacaktır.Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ’23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz 💜
yorgunbeybii Minkpndam reklam izlemek istesek tv de takılırız dmii ama ya duzeltin şu uygulamayı veya artik takip etmiycem @HappyKids 🤦🏽♀️
Minkpndam Yagmuurr 10-15 dk arayla nasıl normal oluyır allah rızası için ya bir şey yazamıyoruz bile normal değil bu
Aden0508 Yagmuurr Az önce aynısı oldu kızım uykuya dalarken beyaz gürültü açıyorum bir dakika önce aynısı oldu emzirirken biraz okuyum dedim uygulamayı açar açmaz bangır bangır müzik 👏🏼👏🏼 Ve hemen sıçradı çocuğum
Liyababy Yagmuurr her keste aynı şikayet bir zahmet sayfaya güncelleme getirin orta yerden reklam gelmesin bunu yazarken bile bir üç kere reklam girsin işi zorlaştırmayın bırakın bu mail işini bi zahmet çözüm bulun
Liyababy Yagmuurr her keste aynı şikayet bir zahmet sayfaya güncelleme getirin orta yerden reklam gelmesin bunu yazarken bile bir üç kere reklam girsin işi zorlaştırmayın bırakın bu mail işini bi zahmet çözüm bulun
Bebek_ Minkpndam googla happy kids forum yazıp kullanıcı adı ve şifrenizi beni hatırla kutucuğunu tıklayarak giriş yapıyorsunuz. Sadece forum kısmını görebilirsiniz diğer kısımlar görünmüyor ;)
Irmakmelegim birinsan14 medya sesini komple kış benim telefonda sessizde ama medya sesi nrmlde açıktır bu uygulamayi kullanırken medya sesini de kapatirim kziimi uyuturken ozellkle
Annevebebek34 İlgilenmek yerine bide 10-15 dakikada bir diyip otomatik herkese bunu yazıyolarya daha çok ayar oluyorum
birinsan14 Irmakmelegim şöyle ben daha çok bebek uyutma seslerini kullanıyorum pış pış saç kurutma sesi vs o arada foruma bakıyordum ondan medya sesi açık bırakıyordum ama kaç kere çocuk uykudan sıçrayınca kullanamaz oldum
Alminazli Yav geçen post açım dedim yazamadım reklamdan sinirlendim uygulamayı kapattım reklamlar yüzünden çok sık girmiyorum bende sinir sistemim bozuluyor yorum yazarken reklam çıkıyor sürekli silicem bende böyle devam ederse
Asiyyee Bejimde uygulamya her girip çıktığımda tekrar giriş istiyor surekli cikis yaoiyorbu sorunu nasil duzeltebilirim bazen uygulama icindekiyken bile cikis yapiyor
dumeka Minkpndam ayy bugün @Birdunyabircennetannesi arkadaş çözümünü yazmıştı yaptım ondan beri reklam çıkmıyor bende siz de deneyin isterseniz. Ayarlara girin bağlantı ayarlarına tıklayın. Özel DNS yazan yere dns.adguard.com yazın kaydedin. Alttan sekmeleri kapatın ve uygulamayı tekrar açın reklamlar gidiyor.