Bir_anneyim Bebeğim 7 aylık hamile kaldım o kadar stresliyim ki üzüntülüyüm ki benim gibi bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı nasıl büyütüyorsunuz zorluğu neler yalnız hissediyorum bu konuda kendimi acaba başa nasıl çıkıcam sadece desteğim eşim başka kimsem yok
Lena77 Bir_anneyim ay rabbim vermiş artık karalar bağlama olan olmuş 😅 İkiz gibi büyüyüp gidecekler az güzel taraflarını düşün bak canına yandığım evladı nasibiyle doğmuş kardeşinin elbiseleri ve eşyalarıyla Gül gibi büyüyüp gidecek ne güzel 🤗 evet zor olacak orası kesin ama 3 yıl sadece 3 yıl sonra sen kazanacaksın 😎
Nargiss Bir_anneyim ben de aynısını yaşadım şu an bebeğim 5 aylık be hamileyim ne yapacağımı bimiyorum🥲
gokcekocyigit07 Bir_anneyim geçen ay şüphelendim ay testte de çıktı ağlayarak gittim kan verdim şükür değilim zaten sonra da regl oldum 😁 ama benim farklı sebeblerim var istemem de. Allah verdiyse gücünü de ona göre verir arkadaşım, sağlıkla gelsin 🙏🏻🌸