Tweety bebeğinizin emme anındaki gelen sütle sizin meme boşken gördüğünüz sütün ivmesi bir olmaz. Bebeğiniz sürekli vakumluyor emerken çok miktarda süt gider boğazına. Bir de yenidoğan sanırım sütünüz zaten öyle çok olmaz fışkırma olayı biraz daha sonra yaşanıyor