Oğlum 17 aylik bende 31 yaşındayım Şubat’ta 32 yaşında olucam hayatim baya karışık 8 ay arayla annemi.ve babamı.kaybetim büyük bir trafik kazası atlattım ve platinim var kalcamda ama iyiyim çok şükür artı kardeşim 24 yaşında ve otisim vasisi benim.ne kadar hayatım karışık olsa da ikinci çocuk çok istiorum oglumun yalnız kalmamasi için ikinci çocuk ta 34 yada 35 yaşında yaparsam geç mi.kalmis olurum çok bir de yaş ilerledikce olmaz dıe korkuyorum yada sağlıklı olmaz dıe