Ya kızlar yaridm edin valla bebeğim 5 aylık öyle beni çok zorlayan bir bebek değil gece uykusu iyidir ama ben uyuyamiyorum sebebini bilmiyorum 3,4 e akdae oturuyorum sonra sabah da enerjim düşük oluyor gündüz uykusuna yatsa da bı uyusam diye bekliyorum .
Gündüz uyuduğum için mi acaba uyuyamıyorum diye onu da bıraktım iş de görüyorum kendimi yoruyorum ama yok neden böyle oldu anlaamdim ilk aylarında gözüm yatağı arardı şimdi ise yatakda dön Allah dön