Arkadaşlar merhaba yaklaşık 1 aydır OGX markasının mor renkli dolgunlaştırıcı şampuanını kullanıyorum saç dökülmem olduğu için bunu denemek istedim ama saçımda kepek yaptı , saç diplerimi çok kurutuyor sanırım. Bana kepek için öneriniz var mı ne yapabilirim?