1 hafta önce bir arkadaşımın çocuğundan oğlum hastalık kaptı haberimiz yoktu çocuğu hastaydı burnu akıyordu ve ateşi vardı onlarda yanımıza geldi o günün akşamına oğlumun ateşi çıktı 38,5 kadar çıkıştı sonra oluk oluk burnu akmaya başlamıştı. Ertesi gün acile gittik ateşi olup durmayınca ateş düşürücü verdi birde çinko verdi o kadar. Ateşi 4 gün sürdü Eve geldik ağzının suyu hiç durmuyordu hafif öksürüğü var burnu hep akıyor doktor iyi demişti burnunun akmasına 1 hafta oldu ağzına bir lokma koymuyor nefesi açlık kokuyor 🥹 emmiyor 4 gündür de emmeyi bıraktı kendisi ne yiyor ne emiyor su içiyor birtek bir haftadır çok üzülüyorum. Su kusuyor sürekli midesinden doktor grip dedi. İnfluenza olabilir mi ne zaman düzelicek ne yaşıyoruz bilmiyorum çok kötüyüm banada geçti bende hastalandım kafamı kaldıramıyorum boğazlarım çok kötü dün başladı bendede ağlıyorum acılarımdan resmen çok zor geçiyor başım kafam çok ağrıyor birde eklemlerim