Ahsoka canım öncelikle panik yapma demek isterdim ama sen işini şansa bırakma yok 2 saat oldu bişey olmadı vs vs bırak bu takip işini 2aylık açık mamadan bahsediyorsun sindirim her çocukta her bireyde farklı o yüzden sen hemen acile götür durumu anlat gerekeni tahlili vs yaparlar gidilmiyecek bir semt de oturuyorsanız da hiç dert etme ara 112 anlat durumunu gerekeni yaparlar lütfen böylesine gerekli konuları uzmanına sorun burada oldu olmadıyı bırakın 🌹