Merhaba arkadaslar buraya yazarken bile ağlıyorum. 20 aylık kızım var. Şuan 35 haftalık hamileyim. Gerçekten artık bittim. Kızım doğdugundan beri bir gece bile kesintisiz uyuduğunu hatırlamıyorum. Memeyi bıraktırdım hamilelikten dolayı hemen arkasına yatagında pış pış yöntemiyle uyutmya alıştırdım. Ama öğlen uykusuna kesınlıkle yatagında pış pat yöntemiyle yayıramıyoruz. Bebek arabasında ya da normak arabayla gezıdırıp uyutabiliyoruz. Artık cok zor hareket ediyorum. Doğumum yaklaşıyor. Kızım geceleri hala 5 6 kere uyanıyor. Onceden 2 kere uyanmasına bile razıydım. Ama bu aralar adeta uykuya tekrar geçiş yapamıyor. Her uyanısında zorla uyutuyorum. Ne olur bana bir tavsiye verin.