tosbikim2020 Kızlar çocuklarınız kilisu nasıl acaba mrk ettim ..persentil tablosuna göre fazla mi bu konu aklıma çok takildi
eylulmin tosbikim2020 12.7 kızım 🥹 biraz zayıf ama babası da ben de zayıf insanlarız. Sağlık olsun ne diyeyim🥹
curly_mom tosbikim2020 tok yok zayıf.. persentil tablosunda da alt sınırda çıkıyor 🤦🏻♀️ en azından 14 kilo olsa iyiydi 🙎🏻♀️
Dondurmalikahve tosbikim2020 Evet yanlış anlamayın ama boyuna göre biraz fazla kilosu doktorunuz ne diyor
LilyaBn tosbikim2020 34 aylık olacak kızım 14ile 14,5 arası değişiyor. Ara ara greve girip bir şey yemedğinde 14e düşüyor😂 sizinki çokmu tombiş ?