Selam kızlar benim bebeğim 13 aylık olacak en başından beri çok güzel yemek yerken yani her yedirdiğimi güzelce yerken 1 yaşından itibaren çok zorlanmaya başladım hiçbir şey yemek istemiyor sevdiği şeyleri bile yemez oldu ağzında tutuyor, zorla yiyor ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum zaten çok hareketli kendisi zayıfladı sanki moralim çok bozuk Var mı benim gibi sıkıntı yaşayan🥺 Düzelir mi acaba? Doktora gittim sordum acıktıkça yedir zorlama rahat ol kasma dedi. Ne kolay öyle rahat konuşmak açken nasıl rahat durayım🥺