Sysydmm Kızlar merhaba oğlum 9 aylık gün içerisinde 125 ml biberon su 3-4 tane bitiriyor özellikle gece uykusuna dalmadan önce tek seferde içiyor hepsini acaba bi zararı olur mu?
lceLady Sysydmm olmaz herhalde :) başından beri bizde aynı sekildeyiz 18 aylık suluk yetmiyor artık sürahi koyucam baş ucuna 😂
Mrvsmt2502 Sysydmm kızımda öyle ama bende böyleyim ben içtikçe oda istiyor günde 200 ml suluğu 2 kere bitiriyor. Su alımı iyi olan bebeğin kilo alımı da iyi olur demişti hemşire bi sorun yok şuanlık
Elf123 Merve_ada71 13 aylık gün geliyor hiç içmediği oluyor yazın güzel içerdi anne sütü altı yedi kez emiyor 25 dk kadar buna bağlıyorum içmemesini teklif ediyorum iki yudum alıyor bırakıyor
Tinymom Sysydmm benimki 18 aylık ateş grubunda demişti hacamat yapan kadın çok su içer benim tam tersim😅