Sevgikmsl Kızlar merhaba bugün 2 aylık bebeğime verem karma ve rota aşısı yaptırdık. Gece ateşi çıkmaması için calpol versem zararı olur mu çıkmadan verdiğim için ?
Ozgebrar2019 Sevgikmsl Bence çıkmadan vermeyin. Belki hiç ateşi olmayacak. Bizde olmadı mesela. Zaten aşı ateşi 37 falan oluyor en fazla. Şuruplarıda 38den sonra vermeyi öneriyorlar
Suuu Sevgikmsl 4 gün sonra benimde bebegimin aşısı var doktoruna bugün sordum ateşi 38 olursa calpol verebilirsin demişti. Her bebek kendine özeldir belki hiç ateşi çıkmayacak inşallahta çıkmaz şifa olsun 😇🤲
Sevgikmsl Ozgebrar2019 evet doğru diyorsunuz inşallah yükseğini yaşamayızda gerek kalmaz ilk bebeğim olduğundan korkuyorum sanırım
Sevgikmsl Suuu evet canım banada 38 olduğunda ver dedi gece önem amaçlı versem mi diye düşündüm o yüzden fikir almak istedim
Ozgebrar2019 Sevgikmsl Evet ilk bebekte tecrübesiz oluyor insan 🤭 Ara ara ateşini kontrol edersiniz içiniz rahat eder ❤️