Aysb ya ben sorduunz diye yazmak istedim , evliliğimin ilk zamanları vajinismus yaşadım oğluma da o dönemde hamile kalmıştım ,bu dediğiniz şekilde kalmış olabilirsiniz ,a tabi emiyorsa ondan da karışır adet dönemi çok karıştığını bende bilirim en iyisi test yapın
Zaten şuan stres yaptığınız için adetiniz gelcekse bile gelmiyordr ,gelmeyince de siz stres yapıyorsunuz kısır bir döngü bu ,testle netlestirin