oglumuz01 duşu doğru yaptınız mı acaba biz yanlış yapıyor musuz doktorumuz söyledi oda sıcaklıgı 22-23 derecede bebeğe normal banyo suyunu döküp bekleyin üzerinde kurusun vücut sıcaklıgını alsın kurudukça dökün yavas yavas dedi o sırada bebeği oynatmaya çalışın dedi kızgın bileyi de yavas yavas su dökerek soğuturuz ya o mantıklaymıs aklınızda olsun çok geçmiş olsun