Kızlar mrb, bugün iki tane bileklik beğendim birisi zincir birisi kelepçe tarzı aralarında 2 bin falan oynuyordu. Kelepçe olanı aldım, ama şimdi baktıkça çok sarı gelmeye başladı keşke diğerini alsaydım dedim. Hem o daha spordu günlük kullanım uygun. Kuyumcu tanıdık, yarın gidip zinciri alsam bunu versem zarar etmiş olur muyum? Zaten dün almıştım hatırlarsınız falan desem. Yoksa kalsın mı bilemedim 🤷🏻♀️