Ays1 Kızlar oğlum 3 yaşında konuşamıyor doktorlar birseyinin olmadığını sadece terapi görmesi gerektiğini söyledi Diyarbakır Diclekentte dil konuşma terapisti biliyor musunuz ben çok aradım bulduğum da rapol çıkana kadar saat ücreti 300 TL istedi rapor çıkarmak başlı başına uğraştırıcı bana yardımcı olabilecek varmı
superanne2 Ays1 Mahmut mazlum şahin var biz kızımızi götürdük memnunda kaldık bizim problemimiz sizinkinden farklı ama biz bazı harfleri yanlış cikaroyorduk
Leyla21 Ays1 yaa lutfen konuşma terapistinr bu kadar para vermeyin. öncelikle devlet hastanesinde var ben çocuğumu götürdüm bana bir abeslang verdi ve diline basarak ileri geri hangi hareketleri yapacagimi söyledi tam altı harf söyleyemiyordu. Hepsini başardık 6 7 ay içerisinde ha bide ödül veriyorduk her harfi söyleyince. Şuan gayet iyi durumda. Ama gerçekten yorulduk hem çocuk hem ben çok ilgilenmek gerekiyor. Kolaylıklar diliyorum
superanne2 Ays1 ya valla hatırlamıyorum ama kendine ait kliniği var ninova AVM nin karşısında yeri Mahmut mazlum şahin yazın Google çıkıyor
Ays1 Leyla21 götürmediğim bölüm doktor kalmadı hangi doktor size yardımcı oldu terapiye de zaten doktor önerisiyle başladık
Gmze34 Leyla21 dil terapistine gttik bi tane kelime tekrari yapmadi, top oynayan cocuklari gordu okul bahcesinde, abi demezdi onlarla top oynarken heycanlandi abee dedi
Leyla21 maysa-19 2019 da konuşma bozukluğu için Eğitim ve araştır ma hastanesine gittim beni o bölüme yönlendirdiler genç yeni başlamış biriydi. Hatta ilk görev yerim demişti esime. Biz çok memnun kaldık. Allah yardımcınız olsun bende çocukta psikolojik olarak çok yıprandık ama değdi. Darısı kolayından size inşallah
ENA Mirhat Tekin dil ve konuşma terapisi merkezine gidiyoruz, genel dersler 300, dil konuşma terapisi 450 Tlye veriyorlar. Rapor çıkarmada yardımcı oluyor neredeyse tüm merkezler. İlk değerlendirme ücretsiz. Tavsiye ederim.