Bebeğim 3aylık, yatakta ytarken arkam dönüktü birden ağlamaya başladı hemen baktım biyerine bişey mi oldu diye anlayamadım. Biraz sonra gözünden yaş gelmeye başladı 😔😔 elleri zaten durmuyor oyüzden tahmin ettm gözüne prmağını soktuğunu. Eşime video attım kızarık ve yaşlıydı. Neyse bi iki saat bekledim geçmedi yaşarması doktor falan ayarladık çıkarken kayınvalide aradı. Oğlum video attı noldu bebeğee. Gözünü çizdi diye düşünüyorm böyle böyle oldu dedim. Tırnağını kesmiyomusn eldiven tak demiştim falan diyo benm zaten canımdan can gitmiş iki gün önce kestim, üç aylık bebeğe eldiven mi takıcam dedim ama işte yüzünü çiziyo hep dedi. Geçen sefer de elleri çok üşüyor eldiven tak dedi, bi de elini yalıyormuş yalayacak diyorum şuan ellerini keşfetmeye çalışıyor bilmem kimin kızı parmağını emmekten parmağını inceltmiş ama şmdi bu daha küçük bu dönemde olur diyorum hiç bişey anlamıyor😣😣
Şimdi siz söyleyin bu bebeğe eldiven takılmalı mı ben mi yanlış biliyorum ?
Bu arada göz hastanesine gittik doktor evet küçük bi çizik var ama uyudukça kendi kendine iyileşecek dedi yine de enfeksiyon kapmaması için antibiyotik damla verdi çok şükür önemli bişey yokmuş ama benim içim gitti🙏🏻🙏🏻