Kızım 7 aylık 1 haftadır kendini de beni de aşırı yordu hem emeklemeyi öğrendi hem ayağa kalkmaya çalışıyor tam dengeyi kurmuş değil henüz ama yere koyduğum gibi birşeylere gidip destek alıp kalkıyor. Sizinkiler ne zaman kalktı bana erken geliyor açıkçası