Efus benim oğlum da 2 yaşında , ben biraz zorluyorum yemesi için elimde olmadan hastalıktan önce iştahı çok iyiydi böyle olunca kabullenemedim😕 kendimi de onu da yıpratıyorum hiç düzelmeyecek gibi hissediyorum , su çok fazla içiyor teşekkür ederim cevap verdiğiniz için