Sevmyycl bu durumlar da bebek desteksiz yürümeye başlayıp pekiştirmesini ve 18 aya kadar beklemeyi öneriyorlar doktorlar . Bizim de başımıza geldi ve bu şekilde söylediler, kendisi yürümeye başlayınca çok kısa bir süre de düzeldi normal basmaya başladı