caglack Adarenn eğer dolgu düşünüyorsanız baya iğneli yaptırabilirsiniz. İğnesiz tercih sebebiniz nedir ? Ben normal iğneli yaptırdım acısı çok azdı ve çok kısa sürdü. Çok memnunum hiç anlaşılmıyor 🤓
mekikkk elizitosunannesi neden yaptırmayın dediniz bende meppibrows mersin şubesinde yaptırmayı düşünüyordum
elizitosunannesi mekikkk 2 haftada eridi, ilk 3 gün aşşırı şişti dayak yemiş gibi, sonrası hüsran, kalıcı bir şey kalmamasına şükrediyorum, 2 ay önce de bir dermatologa yaptırdım mis gibi güzel oldu, zaten meppi de fiyatları bir dr fiyatına yükseltmiş
mekikkk elizitosunannesi şans mı desem ne desem bilemedim merkezle görüşüp randevu bile almıştım bi an bide foruma bakim mutlaka birileri yazmıştır dedim iyi ki yazmışsınız gitmedim gidemedim😅 teşekkürler 💐