Kızlar ben domuz gribi olmuşum . Sabah baktım oğlumda başladı . Gittik doktora tahlil falan yapıldı negatif ama yinede antibiyotik le beraber bu ilacı yazdı . İlacı verdim bir saat sonra antibiyotiği verdim . Kustu antibiyotik iki kere verdim . İkisinide kustu . Kesin işe yaramadı . Daha da vermedim . Kızlar bu domuz gribi ilaçı mide bulantısı yapıyor galiba . İlaç vücutta emilimi ne kadar sürede olur . Uff ya bilgisi olan yazsın lütfen