ipegiminannesi ankarada yaşıyorum kış soğukta geçer evde ikili takım giydirdim tek çorap arada üstüne yelek giydirdim.. dışarı içinde de astronot tulum aldım yine tek kay giydirdim hiç külotlu çorap ne biliyim içine tayt falan giydirmedim hasta da olmadı nasıl alışırsa öyle gider kendiniz ne giyiyorsanz ona da giydirin bence