Pazar günü sınavım var giriş belgesinde sadece okul adı saat ve gün yazıyor bu normal mi? Nereye oturacağımı onlar mı belirliyor? Sorular rastgele mi oluyor hiçbişe anlamadım hayır hangi derslikte giricem? Be tuhaf şey
Diğer giriş belgelerinde oturacağın sıra, hangi derslik olduğu yazardı