omerinannesi_2705 İnternetten Bebelac mama alıp memnun kalan var mı kapıda ödemeli bir sayfadan acaba. Kartım yok kapıda ödemeli böyle bir sayfa varsa benim için çok iyi olur stok için uygun fiyatlı 💗
_annee_ omerinannesi_2705 ben hep internetten aldım. Kapıda ödeme sayfası var mı bilmiyorum ama genelde trendyol ya da hepsiburada dan aldım ben
Evaninanasi omerinannesi_2705 trendyoldan bebelac satıcısından aldım hep. Geçen gün de ilk defa ebebekten 3 kutu 800 gr olanını aldım. En uygun orasıydı çünkü 😂 iki yerden de sorunsuz geldi
atlasinannesi2 Hepsiburadan yada e bebeğin kendi sitesinden alıyorum kapıda ödeme yok ama indirimler olduğunda çok daha uyguna geliyor