Kızım 6.5 aylık ve doğduğundan beri gazlı bir bebek. Yani hala bir gaz sorunu var geçmek bilmeyen. Ne yapacağımı gerçekten bilmiyor ve inanılmaz çaresiz bir haldeyim. İlk 3 ay uykuları çok güzeldi. Yani doğduğu günden beri gündüz uykusu olan bir bebek değildi zar zor uyuyor gündüzleri ama gece uykusu o zamanlar iyidi. Fakat 3.ay bittikten sonra gece uykuları da bozuldu. Ama yine fena değilmiş yani şimdi ile kıyasladığımda o zamanlar daha iyimiş. Zaman geçtikçe daha normale döneceğine işler gerçekten sarpa sarıyor ve sabrım artık inanılmaz tükendi.
Şuanda da sorun gündüzleri az olan ama olan geceleri ise zirve olan gaz sorunu. Maalesef ki ayakta sallayarak uyutuyorum. Gece uykusu için kafasını yastığa koyar koymaz ağlamaya başlıyor ve bacaklarını sürekli havaya dikiyor. Yani karnına çekme olayı da değil direk havaya dikiyor. Bazı geceler çok rahat gaz çıkarabiliyor ama bazı geceler inanılmaz kitleniyor ve 5 dk bile uyumuyor bunun yüzünden. Sabır sabır diye diye artık bende bittim tükendim. Gaz ilacı veriyorum olmuyor, rezene çayı veriyorum olmuyor, uykusu olsun diye baybay night damla aldım olmadı. Ne yapsam hep el elde baş başta kalıyorum.
Ek gıdaya geçtik ama yani öyle gaz yapan cinsten şeyler vermiyorum özellikle dikkat ediyorum. Verdiklerim: kabak, balkabağı, patates, tatlı patates, havuç, pirinç, şehriye, yulaf unu, pirinç unu, bebek tarhanası, muz, elma, armut, yoğurt, bebe bisküvisi, keçiboynuzu pekmezi, sabhalrı bazen yumurta
Gerçekten biri birşey önersin çok ama çok ihtiyacım var.