Satiyeakinci Sevdiyebicer canim ilk cocuk icin 300 tl., Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlükleri ya da Sosyal Hizmet Merkezlerine basvuru yapiliyor. Dogum belgesiyle gidiyorsun
Nslhn5561 Sevdiyebicer eşim başvuruyu yapmıştı doğumdan bi kaç gün sonra sgk dan sanırım geçen aldım 300tl cik 😂
Sevdiyebicer Satiyeakinci yanlış sormuşum ya haneye çocuk sayısına göre 2aydan 2aya devlet para veriyormuş onu araştırıyım dedim