Sevvalboke Oğlum 16 aylık çok ciddi pişik olmuştu o geçti ama pişi ucundaki kızarıklık kaşıntı kaldı anlaşılan o bölgede mantar var önerdiğiniz bişey varmı doktoruma sabah mesaj atıcam ama tecrübe edinen varsa bekliyorum