Nargiss ben 6 aylıkken annem gene kalmış ben 15 aylıktım kız kardeşim doğduğunda. Küçükken kavga dövüş olsa da büyüyünce birbirlerinin en yakın arkadaşı oluyorlar bizim gibi olanlar bence kardeşler açısından harika bişey hele de kız olması daha da avantajlı ve güzel aynı ayak numarası beden derken kıyafet seceneğimiz çoktı 😂😂😂 hala da peşpeşe evlenip çocuk doğurduk ve çocuklarımız kardeş gibiler birbirlerinin eşyalarını kullanırlar filan güzel şeyler bunlar ama anneme sorarsak o hiç zorlanmadığını söylüyor biz usluymuşuz. Hele kardeşim çok sessizmiş çocukluğunda. Siz beni hiç zorlamadınız der beraber büyüyüp gittiniz der. Allah veriyorsa kolaylığını da veriyor şükür canım. Benimde 28 aylık oğlum var 38 haftalık ta gebeyim çarşamba günü kızımı kucağıma alacağım Allahın izniyle. Bende 2 çocuklu hayattan ürksemde çevremdekiler hep beraber büyüyüp giderler Allah kolaylığını veriyor diyorlar bakalım öyle ümit ediyorum bende. Sana da hayırlı olsun sağlıcakla kucağına alırsın yavvrunu inşallah. Sonrasında korunma yöntemlerine bak derim ben doğum yaptıktan sonra bu konunun üzerine düşeceğim