Bebeğim 2,5 aylık doğduğundan beri çok fazla gazı var geceleri ağlama krizleri oluyordu doktorum süt ve süt ürünlerini 10 gün bırakıp diyet yapmamı önerdi. Alerji durumuna bakacak. Süt,yoğurt,peynir ve içine süt ürünü giren hiçbir hazır gıda vs. tüketmiyorum. Benim gibi diyette olanlar nasıl besleniyorsunuz neler yiyorsunuz kalsiyum ihtiyacınızı nasıl karşılıyorsunuz?