esmanuursss bende bir kere yaşamıştım bunu çocuğumda ertesi gün götürdüm geri sağlık ocağına normal yan etkisi her zaman yan etki yapmayabilir buz ile kompres yapın geçer dedi öyle yaptım buz ile kompres yaptım akşama şişi indi kızarıklık da geçmişti siz yine de bi götürün belki aynı olmayabilir geçmiş olsun