Kuzeymomss Filelerine uyurken birşey takıyor musunuz? Bizim birde duvar kenarında ve cama çok yakın. Üşür diye de korkuyorum. Oraları için ne yapabilirim acaba bir fikri olan var mı?
shawty Kuzeymomss Uyku tulumu ile yatırıyorum doğduğundan beri o yüzden filelere birşey takmadım ama cam kenarına yakın koymazsanız daha iyi olur
Yusaydef Kuzeymomss ben fileler için kullanmyrum ilk başta taktım hep düştü bende çocuğun üzerine düşer gece görmem diye korktum çıkardım. Yataktan izliyorum takmaman bnce daha iyi Belki battaniye gibi bişe sıkıştırabilirsn duvarla beşik arasına
Kuzeymomss shawty yani müsait olan tek yer orası, oraya koymazsam ayak ucumuza koymam gerekir uyku sersemi de korkuyorum açıkcası
Haffuse Endise etme, ruzgar ruzgar esmedikçe bisey olmmaz ve bebekler serin uykuyu sever…, hicbisey de takma asma o filelere, uyurken cok riskli… Ben de uyku tulumu kullaniyorum, 2⁵tok falan kullanabilirsin serinse…
Kuzeymomss Haffuse evet uyku tulumumuz var 2.5 tog açıkcası dediğiniz gibi de korkuyorum yanlarına birşey koyduğum da yüzüne çeker vs diye
Kuzeymomss 3310umbozuk evet bende öyle düşünüyorum ama bilmediğim birşey var mıdır tehlike yaratmayan o yüzden bir sorayım dedim. Teşekkür ederim
Kuzeymomss Yusaydef ya takılacak sabitlenecek gibi birşey bulamadım belki bilmediğim birşey varsa diye sorayım dedim ama en iyisi birşey koymamak. Teşekkür ederim
Lulemom Kuzeymomss bizimkide duvara dayalı. Tek kişilik sünger bi yatağımız vardı. Duvarla yatak arasına dik şekilde onu koydum. Yere yakın yatak zaten yeterince serin oluyo aşağısı. Duvardan da ekstra soğuk vurmasın dedim, onun dışında uyku tulumuyla yatırıyorum. Kalın bi halı serili bide beşiğin altında
Kuzeymomss Lulemom bizim beşiğin altında halı da yok 🤦🏼♀️ uyku tulumu var bende olmadı sizin gibi sünger falan dikeyim duvara
Lulemom Kuzeymomss beşiğin olduğu yeri komple halıyla kapatın. Yerden ciddi soğuk geliyo. Ben bazen yanında yerde yatırıyorum donuyodum. Aşağıda soğuk hava rüzgarı esiyo resmen. Komple halıyla kapattım biraz daha iyi oldu