hhacerozer bizde mama değiştirdik sma ya geçtik işal gibi yapıyor ama günde bı kere yada iki güne bı yapıyor işal olsa sancılı yapar başka mamada gaz yapıyor Aptamil conformil kullanıyordum artık bulmakta zorlanınca sma ya geçtik halada işal seklindeydi ama şimdi 5 aylık olduk doktor ev yapımı yogur ve tadım yaptır ama abartmadan dedi yoğurt verdim ve kabak püresi verdim 3 gün kuraliyla başladım kakası normal kıvam oldu kabak ve yoğur sonrası ama 3 gün arada gene işal şeklinde yaptı dizde çıkarıyoruz ondanda işal olabilir diye düşündüm doktora sordum eğer pütür varsa ve taşıyor bir günde 3 4 kez yapmıyorsa normal mamadandir dedi