777zarifanne benimde 1,5aylık bebeğim ilk çocğm lohusa kafası ayrı bişy normlde hiç umursamm bişeyi artk o kadar kafama takar oldum ki,duygusallkta cabası ,senin yaşadğnı bnde yaşadm acaba bakamıyomuym çok dedim kendime otrdm ağldm,şimdi yeni yeni ona bağlnıyorum anneliğin keyfni çkaryrm,şunu düşün modun düştğünde senin yaşadğını nerdeyse her kadın yaşıyo aklına hep bu gelsin,benimde bebeğimn gazı var bunlar hep olck hiç üzülme ,annen yanndaysa arada çık yürü temiz hava al,benmde annem yanımda anneme bırakp 1 saat eşimle bi kahve içip geliyoruz