tatlibiranneo Nezzz_ yüreğimden tut şarkısı olabilirdi veya sen geldin bahar geldi şarkısı olabilir , birde gözleri aşka gülen şarkısı 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
oglanannesi11 Nezzz_ Bilmiyorla,duymuyorlar anlamıyorlar hasretinle yandığımı Ne ay geceden ayrılmayı bırakır ne de ben senin güzel gözlerinden kaçmayııı 💛 Oğlum sarılıktan yattığında çok dinleyip ağlamıştım bende covittim yanına da almadılar:(
oglanannesi11 Nezzz_ Ya çok şükür geçti teyzesi ilk doğduğunda geçirmişti şimdi 5 aylık teşekkür ederiz 💜
Deletedmom_62 Nezzz_ nil karaibrahimgil’in kalbe hitap eden şarkılarına ben de bayılıyorum asıl sanat bu bence 🤗
Nurrab Nezzz_ Biliyorum sen bir meleksin bana yardım için gönderildin 😍 Bir gülüşü var bin derde deva desem Bir bakışı var dünyalar ona bedel ❤️