Ek gıdaya bir haftadır başladık. Normalde 4 günde bir kaka yapardı bebeğim şu an her gün yapıyor ama bu kez çişli bez sayısı azaldı.. halbuki çokta vermiyorum ek gıdayı tadım yani.. gece bezi dolu oluyor hamsolsun. Ama gündüz bir tane tam dolu değiştiriyorum. Diğeri biraz çiş ve kaka oluyor. Normal bir durum mu acaba merak edip sormak istedim