papatyaperisii11 Kızlar kullandiysaniz ne kullandiniz kan ilaçları filan kullanan var mı sizler neler kullaniyorsunuz vitamin olarak
NukleerBaslikliKizz papatyaperisii11 Önce kan değerlerinize baktirin bence ona göre vitamin veriyolar zaten
dumeka papatyaperisii11 bana doktorum gebelikte kullandığım multivitamine devam etmemi söylemişti. Ayrıca demir ve d vitamini takviyesi de alıyorum.
Simgealp39 papatyaperisii11 gebelikte kullandığım tüm ilaçlar devam. Multivitamin olarak mom vital dha kullanıyorum
pasaklisinkukuli papatyaperisii11 evet kullanoyorum bitene kadar ocean mummy iki aydır da pragnacare breastfeeding memnunum ama pahalı biraz
Kahveseveranne papatyaperisii11 imom latte kullandım 1 seneye yakın şimdi de imuneks beta glukan kullanıyorum