Minikpandammmmmm buradan alacağınız cevaplar sizi yanıltabilir. Bir uzmanın görmesi daha doğru olur.
Yani sadece göz dalması şikayetiyle gidip epilepsi tanısı alan da var, farklı şikayetleri olduğu halde sağlam olan da. Yani kendi kendinize kurmak veya burada yanlış sanrılara kapılıp üzülmek yerine bir çocuk doktoruna veya nöroloğa gidin. Hatta daldığı, irkildiği anlarda video çekebilirseniz doktora onu da gösterin.