Sizlere birşey sorucam sizde oldu mu? Doğum yapıp emzirmeye başladıktan sonra 1-1,5 ay falan bir koku salgılanıyordu. İkimizden ortak çıkan. Ve dünyanın en güzel kokusuydu. Emerken çıkıyordu. Ve ben o kokuyu çok özledim. 😀Sanki farklı bir his gibiydi 😀sizde oldu mu? Şimdi ise meme bıraksada deliksiz uyusam diyorum ne garip