Favoriye ozellikle bakmak icin bir kac ev ekledim ev almayi düşünüyoruz bakalim yukselecek mi diye arada sadece bir gün olmasina ragmen firsatcilar aciklanan kampanyadan sonra hepsi 100-200 bin fiyat artırmışlar ustelik küçük bir şehirde yaşıyorum nefret ediyorum böyle insanlardan nereye şikayet edebilirim bilginiz var mi?