Kızım 17aylik olcak 3 ay önce gece emzirmesini biraktirdim şükür uykusu düzene girdi artık komple birkatircam çünkü aşırı derece de beni bitirdi 40 kiloya düştüm mahvoldum yani doğumdan önceki kilodan da asagidayim daha ne olcak yok mu olurum acaba geceyi konuşarak biraktirdim ama gündüzü yapamıyorum önerisi olanları bekliyorum arkdaslar