12Ayse RedFlower_ arkadaşım kullanıyor o kahvede makinesini hiç memnun değil baska marka bak ben korkmazın aldım gayet güzel tavsiye ederim
hunilimomy RedFlower_ ben kullanıyorum memnunum ama paketli kahve kullanmadığınız sürece çekilmiş açık kahve kullanmaniz gerekir paketli kahveler aci oluyod
Serrraaa RedFlower_ bende de aynısının turkuazı var. 2 senedir kullanıyorum ve hergün kahve içen bir çiftiz. Çokk memnunnum tavsiye ederim
MinikPrensesannesii RedFlower_ ben de turkuaz olanı var 500 e almıştım ben . Çok memnunum 8 ay oldu çok iyi
Zeynep1903 Benimkide bunun moru ben cok seviyorum cok güzelde köpük yapıyor 4 senedir kullanıyorum ve ⅘ kişilik bir kerede alıyor haznesi.
TalentedMom RedFlower_ bunlar çok köpüklü yapmıyor ya en güzeli piladtik cezveler var ya onlar çok iyi hem de ucuz